Inhoud van de training Receptioniste vaardigheden
Vaak is de receptionist(e) het eerste contact dat een bezoeker of beller met een organisatie krijgt. Niet voor niets wordt de receptionist(e) het visitekaartje van de organisatie genoemd. Daarom worden de nodige eisen aan een receptionist(e) gesteld. Dat is de reden dat we in onze cursus receptioniste vaardigheden veel aandacht besteden aan de communicatie via de balie en de telefoon.
- Communicatie
- De werkzaamheden van de receptioniste
- Het telefoongesprek
- Doorverbinden c.q. wachten
- Een slecht telefoongesprek
- Documentatie via de computer zoekenreceptioniste basis.jpg
- Inspreken telefoonbeantwoorder
- Crisis telefoon
- De receptieruimte
- Wisseldiensten
- Klachtenbehandeling
Receptioniste vaardigheden
Prijslijst
Gemiddelde trainingsduur 10 uur
Ook voor deze trainingen geldt:
- Budget neutraal, wel resultaat en geen verrassingen achteraf.
- Individuele trainingen, aangepast aan uw niveau.
- Beginnen wanneer u wilt.
- Geen vaste, verplichte trainingstijden.
- Onbeperkt training volgen tot u de stof beheerst, zonder meerkosten.
- Hoger kennisniveau dan bij klassikaal onderwijs.
- Betaalbare trainingen inclusief lesmateriaal, testen en certificaat.